کاش حضرت زهرا بهمون بگه:
خسته نباشید
مزدتونه که اربعین کربلا باشید.
♡باب الحسین♡
عدالتی بنام کارما چیست ؟!
عدالت ای است که نام خارجی حضرت عباس است که خیلی شیک و باکلاس میزنع تو کمرت.....:))🦦✨💔
تامحرم . .
نگرانم: )
نگرانمنکندخواببمانم!
نکندبغضمنازشدتغم
نهببارد . .
نهبکاهد . .
نکنداشکنریزم!؟
نکندکربوبلاراندهی،
حضرتارباب!؟
نکندبازبمانم!؟
نکندبازنخوانمکهای
اهلحرم . .
میروعلمدارنیامد!
نکند . .
پایپیادهحرمتبازبماند
بهدلمحسرتوآهش!؟
نگرانم . .
نگرانمنکنددیرشودجایبمانم
نگرانم( :💔!
گفت:
خوشبحالِامامحسینکهشما
انقدردوسشداریدگفتم..
خوشبحالِماکهامامحسین
اجازهدادهدوسش
داشتهباشیم♥️🥲..
مادرمفاطمہباشد،
پدرمشاهنجف...
هردوعالمبهفداے
پدرُمادرمن:)
¹²⁸❤️
¹¹⁰❤️
وَعلیزهرایشرا اینگونهخطابمیکرد..
آرامدلعلی..':)️🖤
امان از دل زینب..
امان از یتیمی رقیه..
امان از سر بریده روی نیزه..
امان از دستان بریده ابالفضل..
امان از گلوی پاره علی اصغر..
امان از پیکر ارباً اربا علی اکبر..
امان از گهواره خالی..
امان از لالاییهای رباب..
امان از دل مادری که کنار گودال قتلگاه بود..
و امان از شام غریبان یتیمان حسین..(:💔😭