خیلی سخته بخوای از یکی حلالیت بگیری ولی اون نخواد حلالت کنه وپاقدمی نمیزاره😢
دهکده ده نودیا
خیلی سخته بخوای از یکی حلالیت بگیری ولی اون نخواد حلالت کنه وپاقدمی نمیزاره😢
از کی داری حلالیت میگیری تو
بچه ها تصمیم گرفتم امروز از چشم بزارم 😂❤
(دلیلشم نمیدونم )
.
اَگر زیبآ بودن هُنَر بود،چشمآنت گِرانترین تابلوی جَهان میشد💙؛
شۆڕشی من چاوەکانی ئەو بوو . .👁👁❤️🩹
معنی.!
انقلابِ من چشمان او بود . .❤️🩹👁👁