بچه ها تصمیم گرفتم امروز از چشم بزارم 😂❤
(دلیلشم نمیدونم )
.
اَگر زیبآ بودن هُنَر بود،چشمآنت گِرانترین تابلوی جَهان میشد💙؛
شۆڕشی من چاوەکانی ئەو بوو . .👁👁❤️🩹
معنی.!
انقلابِ من چشمان او بود . .❤️🩹👁👁
ما کوردا میگیم:
#چرخۍچاویلتسہرولیمشیوان
یعنۍنگاھچشمانتمراگیجوحیرانکرد)؛💞🥲
'پِـسَـرِ دوصـداشـتَـنــیღ'