اصلیه من بودم که هربار دلمو شکوندی...
بازم با چشمای پر ذوق نگات کردم>>>
دُنبالِ چِشم رَنگی وَ سیاه نَباش چَشمِ سیر اَز هَمه قَشَنگ تَره
با من از قشنگی حرف نزن،چشمای رفیقم از کل زندگیت قشنگ تره🎀🍷
دهکده ده نودیا
با من از قشنگی حرف نزن،چشمای رفیقم از کل زندگیت قشنگ تره🎀🍷
نازی بیا یکم برا خودمون نوشابه باز کنیم 😊😂
یهو برمیگردی نگاش میکنی میبینی اونم داره نگات میکنه 🗿🎀(مراقب امتحانو میگم ، واقعا لحضه عاشقانه ایه🤣 )
دهکده ده نودیا
نازی بیا یکم برا خودمون نوشابه باز کنیم 😊😂
نگاه کن ترو گفتم 😒😂