_
چه مبارک است این غم
ک تو در دلم نهادی . .
صل الله علیک یا اباعبدالله❤️🩹
.
͝
دهکده ده نودیا
بابا موم و گرفتن...
زیورآلات و النگومو گرفتن 😭🖤
دهکده ده نودیا
فداتشم😊
بلخره امروز رفتم دستمو باز کردم خسته شده بودم 🙂🖤
دهکده ده نودیا
عه خدارو شکر بهتری😢
هفته پیش این موقع زدم به دیوارا 😂❤
دهکده ده نودیا
حسین جان... 🙂❤️🩹
دست رد به سینه ام نزن