دهکده ده نودیا
حسین جان... 🙂❤️🩹
دست رد به سینه ام نزن
دهکده ده نودیا
خانوم سه ساله...🥀🖤
مارو هم بطلب اربعین بیایم زیارت حرم بابات
دهکده ده نودیا
صبح بخیر🌱
همیشه در صحنه آقای فلانی 😂
دهکده ده نودیا
آرامشفقطاونجاییکهنشستی
وسطبینالحرمین...
یکطرفونگاهمیکنیحرمامامحسین
طرفدیگهرونگاهمیکنیحرمحضرت عباس:)♥
#بین_الحࢪمیݩ🌕🌱
چہ شبایی ز ِجدایی ِتوهق هق کردم خستہ ام ازهمہ عالم ، بطلب ؛ دق کرد
با اون دسته افرادی ام که ما رو به خاطر اشک ریختن به مصیبت آقا، مسخره میکنن:
بچه سه ساله رو دیدین؟
یه دختر بچه سه ساله، یه دختر بابایی!
حالا یه لحظه فکر کن، دختری که تا دیروز جاش روی شونه عمو اباالفضلش بوده،
دختری که چز عشق و محبت چیزی ندیده
یه دختر بچه ای که نور چشم کل اهل عشیره ست!
اما به یک روز، توی چند ساعت؛ داداش علی اکبرشو، عمو اباالفضلش رو، بابا حسینش رو؛همه رو، جلو
چشماش، همه رو بگیرن