دهکده ده نودیا
صبح بخیر🌱
همیشه در صحنه آقای فلانی 😂
دهکده ده نودیا
آرامشفقطاونجاییکهنشستی
وسطبینالحرمین...
یکطرفونگاهمیکنیحرمامامحسین
طرفدیگهرونگاهمیکنیحرمحضرت عباس:)♥
#بین_الحࢪمیݩ🌕🌱
چہ شبایی ز ِجدایی ِتوهق هق کردم خستہ ام ازهمہ عالم ، بطلب ؛ دق کرد
با اون دسته افرادی ام که ما رو به خاطر اشک ریختن به مصیبت آقا، مسخره میکنن:
بچه سه ساله رو دیدین؟
یه دختر بچه سه ساله، یه دختر بابایی!
حالا یه لحظه فکر کن، دختری که تا دیروز جاش روی شونه عمو اباالفضلش بوده،
دختری که چز عشق و محبت چیزی ندیده
یه دختر بچه ای که نور چشم کل اهل عشیره ست!
اما به یک روز، توی چند ساعت؛ داداش علی اکبرشو، عمو اباالفضلش رو، بابا حسینش رو؛همه رو، جلو
چشماش، همه رو بگیرن
تاریخ نوشته؛
یکیازوصیتهایخانومحضرتزهرا
بهامیرالمؤمنینبودهکهشبهابالایسر
حسینمآببذارید ..
اوحروریهالمزاجهیعنیبچهامزودبهزود
تشنهاشمیشه 💔:))))
الهی در این روز پایانی ماه صفر:
امام حسین (ع): خریدار اشک هاتون:)
پیامبر(ص): مشکل گشای غم هاتون
امام حسن(ع): شفاعت خواهتون
امام رضا(ع): ضامن دعاهاتون
حضرت عباس(ع):گره گشای کارهاتون
و حضرت مهدی (عج):سایبان دل هاتون باشه ان شاالله
زینب اگر نبود اثر از کربلا نبود
زینب اگر نبود علم حق به پا نبود
زینب اگر نبود کتاب خدا نبود
یک یا حسین بر لب ما و شما نبود
بیخود که نیست عاشق و مجنون زینبیم
این یا حسین را همه مدیون زینبیم
یکی بهم گفت:
مگه این امام حسین چی داره که تو اینقدر عاشقشی؟
گفتم:
امام حسین من، با مرام بود🫠❤️
وسط بیابون رقیه شو وِل نکرد💔🙂
خواهرشو، همسرشو تنها نذاشت🖤
بیاید از امام حسین یکمی یاد بگیریم🖤🙂
هم مشکی میپوشم هم هیئت میرم
امام حسینم دوست دارم
چون اینا هیچ ربطی به گرونی و حکومت نداره:)