الهی در این روز پایانی ماه صفر:
امام حسین (ع): خریدار اشک هاتون:)
پیامبر(ص): مشکل گشای غم هاتون
امام حسن(ع): شفاعت خواهتون
امام رضا(ع): ضامن دعاهاتون
حضرت عباس(ع):گره گشای کارهاتون
و حضرت مهدی (عج):سایبان دل هاتون باشه ان شاالله
زینب اگر نبود اثر از کربلا نبود
زینب اگر نبود علم حق به پا نبود
زینب اگر نبود کتاب خدا نبود
یک یا حسین بر لب ما و شما نبود
بیخود که نیست عاشق و مجنون زینبیم
این یا حسین را همه مدیون زینبیم
یکی بهم گفت:
مگه این امام حسین چی داره که تو اینقدر عاشقشی؟
گفتم:
امام حسین من، با مرام بود🫠❤️
وسط بیابون رقیه شو وِل نکرد💔🙂
خواهرشو، همسرشو تنها نذاشت🖤
بیاید از امام حسین یکمی یاد بگیریم🖤🙂
هم مشکی میپوشم هم هیئت میرم
امام حسینم دوست دارم
چون اینا هیچ ربطی به گرونی و حکومت نداره:)
+بهترینکشور؟!
_عراق🥲
+بهترینشهر؟!
_کربلا🕊
+بهترینخیابون؟!
_بینالحرمین🥹
+بهترینعشق؟!
_عشقامامحسین🌱
+بهتریناسم؟!
_حسین❤️
+بهترینحس؟!
_دوراهیبینالحرمین✨
+وشما؟!
_مَجنونُالحُسین🫀
حسین جان
امسال عاشقانت با دلی خون و
قلبی شکسته به عزاداری محرمت میآیند ...
(از بی سوادی پرسیدند:
عشق چند حرفه؟!
گفت: چهار حرف
همه بهش می خندیدند
در حالی که او با خودش می گفت:
مگه'حسین'چند حرف داره:)
!
#یاامام_حسین
-میگفت: تکوتنهاکهشدی؛ امامحسینروصدابزن!
امامحسینمیدونهتکوتنهاشدنیعنیچی..!
حاجآقاپناهیان میگفت:
توی دِلِت بِگو حُسِین(ع)نِگاهَم میکُنِه
عَباس(ع)نِگاهَم میکُنِه
مهدی نگاهَم میکُنه
حَتی اَگَرم اینطور نَباشِه
خُدا بِه حُسِین میگِه:
حُسینَم...
نِگا این بَندَمو
خِیلی دِلِش خوشِه
ناامیدِش نَکُن
یه نگاهیم بهش بکن این خیلی مطمئن حرف میزنه ها:)
ما تشنه عشقیم و شنیدیم که گفتند؛
رفع عطش عشق، فقط نام حسین است...❤️
ماراهنرینیستبهجُزنوکریِتو تابودهچنینبودهوتاهستچنیناست . .
#عزیزِعراقیِمن️