+بهترینکشور؟!
_عراق🥲
+بهترینشهر؟!
_کربلا🕊
+بهترینخیابون؟!
_بینالحرمین🥹
+بهترینعشق؟!
_عشقامامحسین🌱
+بهتریناسم؟!
_حسین❤️
+بهترینحس؟!
_دوراهیبینالحرمین✨
+وشما؟!
_مَجنونُالحُسین🫀
حسین جان
امسال عاشقانت با دلی خون و
قلبی شکسته به عزاداری محرمت میآیند ...
(از بی سوادی پرسیدند:
عشق چند حرفه؟!
گفت: چهار حرف
همه بهش می خندیدند
در حالی که او با خودش می گفت:
مگه'حسین'چند حرف داره:)
!
#یاامام_حسین
-میگفت: تکوتنهاکهشدی؛ امامحسینروصدابزن!
امامحسینمیدونهتکوتنهاشدنیعنیچی..!
حاجآقاپناهیان میگفت:
توی دِلِت بِگو حُسِین(ع)نِگاهَم میکُنِه
عَباس(ع)نِگاهَم میکُنِه
مهدی نگاهَم میکُنه
حَتی اَگَرم اینطور نَباشِه
خُدا بِه حُسِین میگِه:
حُسینَم...
نِگا این بَندَمو
خِیلی دِلِش خوشِه
ناامیدِش نَکُن
یه نگاهیم بهش بکن این خیلی مطمئن حرف میزنه ها:)
ما تشنه عشقیم و شنیدیم که گفتند؛
رفع عطش عشق، فقط نام حسین است...❤️
ماراهنرینیستبهجُزنوکریِتو تابودهچنینبودهوتاهستچنیناست . .
#عزیزِعراقیِمن️
همه میگن جهان میلیارد ها سالشه..
ولی دنیای من فقط سه سالشه.. :)
یا رقیه(س)
هیچ پزشکی درمانی برای ِقلب شکسته ندارد ؛
خوب میدانند که درمان فقط تویی اباعبدالله🥲❤️🩹🌱:)
اگر گویند توصیف کنم رویا را...
میگویم رویا یعنی...
دوباره حسین!
میآید خورشیدی از تبار حسین
کنار او میجنگیم!
کنار حسین:)
زمین بر میگردد بر مدار حسین🙂↔️🌿🌹
به افتخارت که چند روز دیگر محرمت است امام حسینم🥹❤️
کموکسریمــرادیدولیپیشمماند
اورفیقیستکهپایضررممیماند :)❤️🩹
#امام_حسین