حاجآقاپناهیان میگفت:
توی دِلِت بِگو حُسِین(ع)نِگاهَم میکُنِه
عَباس(ع)نِگاهَم میکُنِه
مهدی نگاهَم میکُنه
حَتی اَگَرم اینطور نَباشِه
خُدا بِه حُسِین میگِه:
حُسینَم...
نِگا این بَندَمو
خِیلی دِلِش خوشِه
ناامیدِش نَکُن
یه نگاهیم بهش بکن این خیلی مطمئن حرف میزنه ها:)
ما تشنه عشقیم و شنیدیم که گفتند؛
رفع عطش عشق، فقط نام حسین است...❤️
ماراهنرینیستبهجُزنوکریِتو تابودهچنینبودهوتاهستچنیناست . .
#عزیزِعراقیِمن️
همه میگن جهان میلیارد ها سالشه..
ولی دنیای من فقط سه سالشه.. :)
یا رقیه(س)
هیچ پزشکی درمانی برای ِقلب شکسته ندارد ؛
خوب میدانند که درمان فقط تویی اباعبدالله🥲❤️🩹🌱:)
اگر گویند توصیف کنم رویا را...
میگویم رویا یعنی...
دوباره حسین!
میآید خورشیدی از تبار حسین
کنار او میجنگیم!
کنار حسین:)
زمین بر میگردد بر مدار حسین🙂↔️🌿🌹
به افتخارت که چند روز دیگر محرمت است امام حسینم🥹❤️
کموکسریمــرادیدولیپیشمماند
اورفیقیستکهپایضررممیماند :)❤️🩹
#امام_حسین
دهکده ده نودیا
همیشه در صحنه آقای فلانی 😂
عه وااا😂😂😂دقت نکرده بودم هچ🤦♀
دهکده ده نودیا
حرفی سخنی
منم حوصلم سر رفته کسی پیام نمیده