ᥫ᭡
همه چیو نباید فهمید...
یه وقتایی ندونستن آرامش داره،
هرچی کمتر بدونی بهتر زندگی میکنی!
#بدون_فیلتر
‹خانومحنین›
✨🌿
الهی دنیا برات بسازه ❤️✨
شاید پیامم و نبینی
(چون نیستی اینجا)
ولی اگه دیدی هم
بدون واسه خودته
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
خدایا قربونت برم همه رو یواش یواش از زندگی سیر میکنی ..
به ما که میرسه ساطور میزاری رو گردنمون؟ آخه انصافه؟
یه دیالوگی بود میگفت:
اكه پيش كسى گريه كردى و بازهم
تورو آدم قوى دونست، اگه پيش كسى
لحظه ای خشمگين شدى و بازم تورو
آدم مهربونى دونست، رهاش نكن.
به همين قشنگی!
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
گفت؛
آیا دستاوردی هم داری ؟!
گفتم: آری..
کسی را یافتم که روحم او را دوســـتدارد ♥️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸