خدایا قربونت برم همه رو یواش یواش از زندگی سیر میکنی ..
به ما که میرسه ساطور میزاری رو گردنمون؟ آخه انصافه؟
یه دیالوگی بود میگفت:
اكه پيش كسى گريه كردى و بازهم
تورو آدم قوى دونست، اگه پيش كسى
لحظه ای خشمگين شدى و بازم تورو
آدم مهربونى دونست، رهاش نكن.
به همين قشنگی!
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
گفت؛
آیا دستاوردی هم داری ؟!
گفتم: آری..
کسی را یافتم که روحم او را دوســـتدارد ♥️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
هدایت شده از 🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
خب خب
همانطور که قولش و داده بودم..
مستند با یه مقدار کیفیت پایین به خاطر حجمش آپلود شد میتونید ببینید ، دیدنش خالی از لطف نیست(: ❤️🩹🌿
لینکش👈🏻 https://www.aparat.com/v/peamgyc
#مستند ، #ولاگ
تحملکن ؛
به هدفت که رسیدی ،
یه داستان فوق العاده
برای گفتن داری ..
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸