یه بحث در #روانشناسی هست به نام خلأ عاطفی یا احساسی، به مواقعی میگن که فرد نه خوشحال است نه ناراحت! نه امید داره نه انتظار! نه به دنبال پاسخی برای این حالتش است نه هیچی! نه چیزی خوشحالش میکنه نه برعکس! الآن در این وضعیت هستم!
ᅟ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
یارَبنِگاهِکَسبِهکَسیآشنامَکن،گَرمیکنیکَرَمکنوجدامَکن:)
.
#ناشناس
[يَعْلَمُ خَائِنَةَ الأَعْيُنِ وَمَا تُخْفِي الصُّدُورُ]
ای کسی که از نگاه پنهانیِ چشمها
و اسرارِ نهفته در سینهها، باخبر است
.
#ناشناس
هیچ ناوی غم دلتنگی ِمن را نکشید ،
من که از تنگهی هُرمز به تو دلتنگ ترم 💔✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
یه سکوتی هم هست که مال بعد از شنیدن یه
سری از حرفایی که نباید می شنیدی!
حس عجیبیه، بیرونش سکوته
ولی از درونت هی صدای شکستن میاد...!
ᅟ
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
«انسان باید به کارش عشق داشته باشد ، آن وقت است که شاهکار به وجود آورد که شاهکار ساخته عشق است نه پول و درآمد»💛🌸
-استادمطهری
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
بخشیدمت! حلال! مبادا که روزِ حشر،
بخشش شود بهانهٔ دیدارِ دیگری! ...
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
شاید امشب برسی تو به داد من ((:
ولی خب دیگه هیچ وقت نمیای 💔
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
اونجا که داستایفسکی میگه :
تو برای من مقدر شده بودی شاید حتی به عنوان یک مجازات
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
اگه میبینین حس ندارم به خاطر اتفاقاتیه که افتاده وگرنه آدم بیروحی نیسم
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویمکه غم ازدل برود چون توبیایی❤️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸