بعد صد روز اومدیم خونه مون ///:
انگار شده خونه ارواح ، خدا لعنتت کنه اسرائیل پدوفیل👨🦯
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
' تو بیخود میکُنی یک لحظه اَز جانم جدا باشیٓ ،
تو مَجبوری به این دیواٰنه باید مبتلا باشیْ ؛ ‹🦢›
#بدونمخاطب
بیاین حرف بزنیم حوصلم سر رفته👨🦯 منو از این ۱۸ .۱۹ بیارید بیرون دارم کلافه میشم 👨🦯
یکی ازم پرسید:
چطوری انقدر آرومی
انگار هیچی برات مهم نیست؟
بهش گفتم:
همه چیزایی که ترسیده بودم سرم بیاد،
سرم اومد، دیگه نگران چی باشم؟
.
#ناشناس
‹خانومحنین›
شانهات را دیر آوردی سرم را باد برد خشت خشت و آجر آجر پیکرم را باد برد
من بلوطی پیر بودم پای یک کوه بلند
نیمم آتش سوخت، نیم دیگرم را باد برد
اونجاکه حامد عسکری میگه:
نامههایم چشمهایت را اذیت می کند
درد و دل کردن
برایِ تو حضوری بهتر است
خدایا شکرت ،الحمدالله الرب العالمین
راضیم به رضای خودت 🖤
ای مهربان پرودگار...