‹خانومحنین›
شانهات را دیر آوردی سرم را باد برد خشت خشت و آجر آجر پیکرم را باد برد
من بلوطی پیر بودم پای یک کوه بلند
نیمم آتش سوخت، نیم دیگرم را باد برد
اونجاکه حامد عسکری میگه:
نامههایم چشمهایت را اذیت می کند
درد و دل کردن
برایِ تو حضوری بهتر است
خدایا شکرت ،الحمدالله الرب العالمین
راضیم به رضای خودت 🖤
ای مهربان پرودگار...
اومد و منو تو آغوشش کشید و توگوشم زمزمه کرد؛ میدونی همه «آرامشم» تویی؟!
ذوق کنمیاچی((:
عای مهربونم (:✨💔
دنیا همیشه بهت ثابت میکنه کی میمونه کی میره کی هست و کی..خواهدبود((:
« خداروشکر »
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
ولی من هنوز شاهد موفقیت هات هستم و از این بابت خوشحالم و همیشه واست ذوق میکنم (((: ✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
‹خانومحنین›
عاشق بعد از ازدست دادن محبوبش میفهمه چقد دوسش داره ((: ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
میشه بازم بگم «دلم برات تنگ شده؟! »
((: