‹خانومحنین›
ما را به سختجانی خود این گمان نبود .. (:
سیستم ایمنی بدنمایقد ضعیف شده که هنوز بیست روز نگذشته دوباره سرماخوردگی افتاده ب جونم..👨🦯
ای تف👨🦯
#حنین
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
همه ی ما یه نفرو داریم که عمیق ترین و دلی ترین حرف ها و غصه هامون رو فقط میتونیم به اون بگیم تا آروم شیم به قول محمود درویش:«بعضی حرف ها خلق شده اند که فقط یکبار و فقط به یک نفر زده شوند و بعد از آن دیگر هیچ معنایی ندارند..»
مهربونم ♥️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
یه چیزی بگم ، هیچ موقع وقت سوخته تون و برا من نزارید ؛ چون اگه بفهمم وقت سوخته برام گذاشتید اون موقع واویلا میشه
#حنین
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه . کاری نکنه و حرفی نزنهها ، فقط باشه ...
مرسی برا بودنت ((: ✨❤️
حتی از راه دور