‹خانومحنین›
ما را به سختجانی خود این گمان نبود .. (:
سیستم ایمنی بدنمایقد ضعیف شده که هنوز بیست روز نگذشته دوباره سرماخوردگی افتاده ب جونم..👨🦯
ای تف👨🦯
#حنین
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
همه ی ما یه نفرو داریم که عمیق ترین و دلی ترین حرف ها و غصه هامون رو فقط میتونیم به اون بگیم تا آروم شیم به قول محمود درویش:«بعضی حرف ها خلق شده اند که فقط یکبار و فقط به یک نفر زده شوند و بعد از آن دیگر هیچ معنایی ندارند..»
مهربونم ♥️✨
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
یه چیزی بگم ، هیچ موقع وقت سوخته تون و برا من نزارید ؛ چون اگه بفهمم وقت سوخته برام گذاشتید اون موقع واویلا میشه
#حنین
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه . کاری نکنه و حرفی نزنهها ، فقط باشه ...
مرسی برا بودنت ((: ✨❤️
حتی از راه دور
‹خانومحنین›
اونجا که داستایفسکی میگه : تو برای من مقدر شده بودی شاید حتی به عنوان یک مجازات ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
آنچنان تنگ شده قلب من از دوریِ او
که اگر دست به قلبم بزند میمیرم...
همیشه
از آدمایی
که انتظار نداشتم
یه سری رفتار ها رو دیدم
که ..
که باعث بشه دکمه شو بزنم بره((:
#حنین
⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸