تصمیم گرفتیم نون و پنیر و سبزی با مقداری شله زرد و .. اینا باشه ، خلاصه بساط نذری رو برای امسال فراهم کردیم (:
.
دیشب تا دو شب بیدار بودیم و نصفف شب نشستم به حرف زدن با اهلبیت ، دلم بد جوری شکسته بود دیگه .. بعد از حرف زدن و اینا ..خوابیدم ... برا نماز ک پاشدم و برای مراسم آماده شدم .. داشتم وسایلام رو آماده میکردم که بابام اومد و گفت خب پرچم امام حسینم داره میاد((:🙃❤️🥺
شاید باورتون نشه من هیجان زده بودم و نفهمیدم چی گفت بابام .. ولی بعد ب حرفای دیشب خودم فکر کردم .. 😭 بغض تو چشام جم شد و به یک آنه فروریخت
خودمونیماا
بهش گفته بودم ..
امام حسین من دلم خیلی تنگته خیلی هم دوسِت دارم ولی تو منو دوس داری !؟ اصن چقد منو دوست داری ((:
همش داشتم با گریه کلماتدو پشت سر هم تکرار میکردم .. ولی صب فهمیدم دوست داشتنش این بود که آره ایقد دوست دارم که خودم اومدم پیشت
خودم اومدم بغلت کنم
خودم اومدم استقبالت
خودم ..😭😭😭😭😭💔
الان که دارم مینویسم همش همراهش اشکع😭💔 آخی دورت بگردم امام حسینم😭❤️
نور چشممی حسین جان😭♥️
این فقط خطاب به امام حسین بود ((:
میگفتم میدونی من چقد دلم برات تنگ شده !؟ چقد دوست دارم دوباره بیام حرمت !؟ میشه منو زود بطلبی !؟ 😭
یهو صدای تلویزیون اومد که مداح میخوند.. «سلام آقا.. که الان روبه روتونم.. من اینجام و .. زیارت نامه میخونم.. » دل دادم به مداحی و توسل کردم بهشون ..🙃🥺✨😭
رفتم سر وقت امام زمان 🥲😂🥺😭
(همه ری اکشنا رو باهم دارم)..
گفتم آقا میدونی خیلی وقته نیومدم تو صحن و سرات ؟! دلم تنگه خب ..
.
بازم ول شد رفتم تو خیال نجف , نجف برام همیشه طوری بوده که نه دستم به ضریح رسیده و نه چشمم بهش خورده .. یه جوری شده که نشده اصلا.. ولی سالهای قبل که رفتم چرا.. شده ..❤️
رفتم تو خیال اینکه وقتی میرفتم حرم، اگه کسی منو گم میکرد جامو میدونست، میومد بالای پشت بوم رو ب گنبد 🙃🥺♥️درد و دلامو کردم و توکل به خدا کردم و توسل به ائمه و امام حسین کردم و خوابیدم .. صبح هم با لطف و محبت اهلبیت علیه السلام رو به رو شدم .. ناگفته نماند که حضور بچه های مدرسه شجره طیبه میناب هم حس میشد ((:💛🌿
هرجا گیر کردید هیچ جا رو نزنید در خونه کسی نزنید برید در خونه اهلبیت ، این صحبتام همش ساعت دوعه نصف شب بوده و کمتر از هشت ساعت یعنی حدود ساعت هفت صبح بود که پرچم وارد حیات خونه ما شد .. دل بدین به ائمه..
.
یا اباعبدالله، ما را به لحظههایتنهایی ظهر
عاشورا قسم؛ در شلوغی این دنیا، از یاد و
عنایتت محروم مگردان♥️
‹خانومحنین›
میشه بیام تو حرمت و رو به رو گنبدت بشینم و بازم تا صبح باهات حرف بزنم !؟(: ⤿𝗝𝗼𝗶𝗻|@Hanin_text⤸
494.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز امام رضا با پرچمی که قراره بره برای تابوت رهبر شهید ، رو ما زیارت کردیم .. حقیقتا هنوز تو شک این واقعه ام .. تو ذهنم نمیگنجه هنوز ، خداروشکر 😭😭😭❤️
پرچم امام رضا علیه السلام ، 4تیرماه1405
‹خانومحنین›
سیدی! گنبدتدلمیبرد؛وقتملاقاتیبده ..✨
711.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرچم امام علی علیه السلام ، امام علی پرچم ندارع رو گنبدش
دلیلش اینه که انتقام شهادتش رو امام حسن گرفته و بعداز امام حسن کسی نبوده که بخواد به خونخواهی بلند بشه و بقیه امامین پرچم دارن اما امام علی در کنار گنبد پرچمی نصب هست که این پرچم دقیقاً همون پرچمه((: ❤️✨
یاعلی نام تو بردم نه همی ماند و نه غمی
ـ۱۰ محرم ۱۴۴۸هجری قمری ، پرچم متبرک امام علی علیه السلام
‹خانومحنین›
میگن وقتی دلت برا حرم پرکشید کافیه بگی کاش منم الان حرم ابوفاضل بودم.. کاش الان حرم امام حسین بودم
846.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اما این تیکه پرچم ، اینم پرچم امام زمان هست ، پرچمی که دقیقاً روی گنبد وصل میشه و از این خونه که بیرون رفت مستقیم میره جمکران برا نصب ((:
ای که دل منم با خودت بردی عزیزم((:🥺😭💔✨
‹خانومحنین›
من حرم لازمم حسین جان..💔
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم پرچم امام حسین علیه السلام ، پدر شهید آتنا چملی نژاد آورده بود ((:
هم شهدا بودن هم امام علی هم امان حسین هم امام رضا و هم امام زمان ((:🙃🥺❤️
پرچم و بازش نکردیممتحسفانه🥺💔