حَنـین¹⁰¹
_
در وصیتش گفتہ بود:
خواندن زیارت عاشورا بسیار مہم است...
حتے شده روزے یک مرتبہ آن را تلاوت کنید.
#شهید_احمد_مشلب🌱
#برادر_شهیدم✨
رفقا این چند روز حالم خیلی خوب نیست، شاید نتونم پست بزارم
ولی ممنون میشم همراهمون بمونید:)
حَنـین¹⁰¹
رفقا این چند روز حالم خیلی خوب نیست، شاید نتونم پست بزارم ولی ممنون میشم همراهمون بمونید:)
سه تا الهی به رقیه میگید دلم آروم بشه:)؟
میـــگمقبولداری
هیچڪسنمیتونـهمثـلخدا
اینقـدرزیبا🌿
وآرومآدمـوببخشـه؟ (:💛
تـازهبهروتھمنمیـآره. . .
ڪهگاھـۍکۍبودۍوچـۍشـدۍ!🙂♥️