حَنـین¹⁰¹
سلام من از این زاویه:)))) #روزمرگی
امروز تقریبا تا ظهر خواب بودم😂😐
بعدش هم بیرون بودم
تازه چند ساعتی نشستم پای نقاشیم
به این خاطر نشد امروز اصلا پست بزارم🤌😁
-
یه جووُوری
همه درگیر موکب زدن
و - کربلا -
رفتنن ، که فکر کنم تنها کسی
که گوشه
خونه مونده ، مـَنم . 🗿🧋 .
-