حَنـین¹⁰¹
_
-
من ، اگه
اشرف ِ مخلوقات بودم ،
الان
داشتم ؛ تووُ خیابون های منتهی به نـَجف
قدم میزدم ((((( :
-
حَنـین¹⁰¹
منتظر یه خبر ام و الان از شدت استرس نمیدونم باید چیکار کنم😐😬
جییییییغ خدایا شکرتتت🤩✨