«ادبیات چیز خوبی است، وارنکا، زیاده خوب. این را پریروز، در کنار این آدمها کشف کردم. ادبیات چیز عمیقی است! به قلب آدمها قوت میبخشد. آموزنده است و دربارهی همهچیز توی این کتابها مینویسند. خیلی خوب مینویسند! ادبیات تابلوی نقاشی است، بهعبارتی، هم تابلو است و هم آینه. جلوهگر شگفتی است و انتقادی پر ظرافت، راهورسمی است برای آموزش و پرورش.»
- بیچارگان، فئودور داستایوفسکی
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ𝂅 ᯓ ༅
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ𝂅 ᯓ ༅