اینکه تلگرام ندارم مثل اینه که نمیتونم نفس بکشم اخه تلگرام بدبخت من چه گناهی کرده بودتنفغتغیفعسابلسی
هدایت شده از ㅤ𝐻𝑎𝑟𝑣ㅤ
بله، اینگونه است که خود را دلداری میدهیم. به خاطر میآوریم که ما جوان هستیم و روشنفکر، که خود را کیلومترها دورتر از انبوه آدمهای بیمایهای که در هم میلولند، نگه میداریم تا بلاهت آنها به ما سرایت نکند.
هدایت شده از ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
«مینویسی که جنگ لهت کرده، که دلت میخواهد بمیری...نامهات را میخوانم و درکت میکنم...ما هرگز پیش از این، چنین یکپارچه به دست نابودی سپرده نشده بودیم. من تو را میفهمم اما از آنجا به بعدش که میخواهی زندگیات را بر بنیان این یأس قرار دهی و یا پشت نفرتت سنگر بگیری، دیگر با تو موافق نیستم...»
_نامه آلبر کامو به یکی از دوستانش در آغاز جنگ جهانی
هدایت شده از Peculiar
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جز "نمیدونم برای چی" ترین فیلمایی بود که دیدم.