نگا کنید، من هر هفته یه "پادکست " معرفی می کنم چون فکر می کنم پادکست واقعا چیزیه که تو جامعه داره اونقدر که اهمیت داره بی اهمیتی میشه.
بنابراین بیاین این هایی که معرفی می کنم رو گوش بدید و نظرتون رو بگید. خودتون دلیلش رو متوجه می شید و مطمئن باشید هیچوقت پشیمون نمی شید...
همه فقط به زندگی ادامه میدن، درحالی که سعی میکنن به زندگیشون معنا ببخشن یا اون معنا رو پیدا کنن،هر کسی تلاش میکنه زندگی منطقی داشته باشه.
-twinkling watermelon