یه نوع افسردگی وجود داره به نام High-functioning depression اینجوری که مدام کار میکنی اما نه لذت می بری نه امیدی داری حتی از درون هم حس تهی و پوچ بودن داری
امروز به تجدید دیدار با دوستام و تشریح قلب و لحظه های قشنگ توی (جایی که واقعا دوستش دارم) آزمایشگاه گذشت...
الان که می نویسمش به این نتیجه رسیدم واقعا به هم نمی خورن ولی خلاصه،
با بعضی ها کنار قلب تکه پاره شده هم خوش می گذره :)