👤 : چقدر دوسم داری ؟ ...
💭 : اندازه اشک گنجشک
👤 : فقط همین ؟؟ ..
💭 :شاید هیچ وقت نفهمی که اگه گنجشکا گریه کنن میمیرن ..
everytime i look into mirror i say thank you god you did a damn good job yeah thank you god
ﺩﻧﯿــﺎی ﻣﺎ ...
ﺩﻧﯿــﺎی ﺩﺭﺩﻫﺎی ﭘﻨﻬـﺎﻥ ﺍﺳـﺖ ﻭ، ﻧـﺎﻟـﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺧﻨـﺪﻩ ﻫﺎی ﻣﺠـﺎﺯی ﻭ، ﻋﺸـﻖ ﻫﺎی ﻏﺮﯾـﺐ... ﻣـﺎ ﺩﻟـﺪﺍﺩﻩ ﻫﺎیی ﻫﺴﺘﯿـﻢ، که ﻓﻘـﻂ ﺗﺎﯾـﭗ ﻣـی کنیم... ﻫﻤﯿــﻦ.
- Diyana Alary