⋆ 🎠 شاید ظاهراً میخندیدم یا بازے میکردم ولے در باطن کمترین زخمِ زبان یا کوچـكترین پیش آمد ناگوار و بیهوده ساعتهای دراز فکر مرا به خود مشغـول میداشـت و خودم؛ خودم را میخوردم.
︐صـادق هدایـت.
◝چـو برقصي تو فریبـا ببرے از دل من تاب وتوانـم ، چو خرامي ز تمـنا فـکني برق هـوس بر دل وجانـم ، ز نگاهـم چو گریزي تو پریـزادۿ مگر خـواب و خیالي ، چه شود گر ڪه خرامي تـو که شیرین تر از امیـد وصالي
خیلی وقت ها به سرم می زنه که اینجارو دیلیت کنم😀
ولی به دلایلی که خودمم نمی دونم، حس خوبی بهم می ده نگاه کردن به پست های قبلی :)))
وقتی "راستی لیک" فیلتر شد واقعا تصمیم گرفتم یا دیگه کانال نزنم یا اگر زدم خودم هیچی توش نگم(دلیل فیلتر شدن کانال قبلیم البته موسیقی بود، ودقیقا واسه همین اینجا هیچ آهنگی نیست:::)
ولی اینجا بر خلاف چیزی که انتظارش رو داشتم یه ترکیبی از حس و حال خوب، گاهی وقت ها دلگویه و صمیمیت لحظاتی بوده که به اشتراک گذاشتم.
از همه مهم تر آدم های مهمی رو به این واسطه پیدا کردم :)
همه اینارو گفتم که شماهم مثل من دوسش داشته باشید دیگه، خیلی زحمت کشیدم اثر هاله ی خوبی داشته باشه،
بجای شخصیت لوس خودم😂😔🤌.
ᥲ𝗅ᥲ 𝖻ᥲ𝗌𝗍ᥱ𝗋࿔
و یاد و تشکری کنیم از #جویی
کارشناس در زمینه سینما
ایشون هم یه وایب متفاوتی رو به من داد
( چنل بزن دیگه حوصله مون سر رفت😔😂)