هدایت شده از مسجد مجازی حضرت عمار ره
💚 #مراسم_ختم_مجازی مرحوم جعفر حاتمیان
🔰 آقای «جعفر حاتمیان» یکی از رزمندگان و جانبازان نیروهای ویژه هوابرد سپاه در دوران دفاع مقدس، و از رزمندگان مدافع حرم امروز دار فانی را وداع گفتند. روحشان قرین رحمت الهی باد.
🔸 ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مرحوم، مجلس ختم مجازی هماکنون با قرائت «فاتحه معالصلوات» و «یک صفحه از قرآن کریم» و نثار آن به روح مرحوم برپا میشود.
مسجد مجازی حضرت عمار ‹ره›
🕋🧎@masjed_ammar
هدایت شده از مسجد مجازی حضرت عمار ره
💠 قرائت جمعیِ صفحه ۶۱ قرآن کریم
💠 قرائت سوره آل عمران - از آیه ۸۴ تا آیه ۹۱
🔸 نثار روح مرحوم جعفر حاتمیان
🌹 #مراسم_ختم_مجازی
مسجد مجازی حضرت عمار‹ره›
🕋🧎@masjed_ammar
🔻بهار و تابستان داغ #آمریکا هنوز به پایان نرسیده:
- ۳۰۰ آتشسوزی در تاسیسات و ناوها و بیشهها.
- ۲۰۰ هزار کشتهی کرونا.
- ۱۰۰ روز اغتشاش و شورش خیابانی مستمر.
ظاهرا دروازههای #جهنم تازه باز شده.
🔻آمریکا و صهاینه خواب تابستان داغ با شعار «شورش گرسنگان» رو برای ایران دیده بودند؛ با نشر گسترده تصاویر کسانی که در سطل زباله غذا میجستند! اما با رزمایش #مواسات این توطئه خنثی شد.
الحمدلله
🔸 در رزمایش #مواسات در ۱۵۰ روز اخیر صدها میلیون بسته غذایی بین مردم توزیع شده است:
- در حداقل ده هزار مسجد و حسینیه، در ۱۵۰ روز.
- در هر روز، متوسط هزار بستهی ارزاق در هر مسجد.
به برکت این رزمایش، خدا توطئه دشمنان را خنثی کرد.
🔸 در رزمایش عظیم #مواسات مردم شریف ایران با کمک سپاه، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و سایر نهادها این حماسه را آفریدند.
ماشاءالله
🔸 انفاق و زکات که در رزمایش #مواسات دیده شد، ساز و کار «کدآمایش اجتماعی» است؛ اقتصاد برکتمبنا که صرفا مختص اسلام است و بس.
#رزق_لایحتسب
استاد حسن عباسی
🌐 @Hasanabbasi_ir
هدایت شده از مسجد مجازی حضرت عمار ره
💚 مراسم ختم مجازی مرحومه سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی
🔰 بانوی فرهیخته «سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی» دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان که در بیست سال مراودات علمی همواره مورد ارادت استاد عباسی بود، دار فانی را وداع گفت. روحشان شاد
🔸ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مرحومه و جامعه علمی کشورمان، مجلس ختم مجازی ایشان را با قرائت «فاتحه مع الصلوات» و «یک صفحه ازقرآن کریم» برپا میکنیم.
#مراسم_ختم_مجازی
مسجد مجازی حضرت عمار ‹ره›
🕋🧎@masjed_ammar
هدایت شده از مسجد مجازی حضرت عمار ره
💠 قرائت جمعیِ صفحه ۶۲ قرآن کریم
💠 قرائت سوره آل عمران - از آیه ۹۲ تا آیه ۱۰۰
🔸 نثار روح مرحومه سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی
🌹 #مراسم_ختم_مجازی
مسجد مجازی حضرت عمار‹ره›
🕋🧎@masjed_ammar
هدایت شده از در محضر آیتالله میرباقری
⚡️بنياميه جلوی معرفی #شرک را گرفتند تا بتوانند شرک را به اسم #توحيد به مردم تحمیل کنند.
⚡️ اگر انسان، دستگاه #جُور را نشناسد، نمیتواند #عدل را به پا کند؛ چون ممکن است جور را با عدل اشتباه بگیرد.
⚡️ #شفافيت و #نقد _ اگر در ذیل اندیشه اسلامی انجام شود، نه ذیل ادبیات مارکسیستی و غربی _ به تحقق عدالت کمک میکند.
💠 استاد سید محمدمهدی میرباقری:
«ما که ميخواهيم عدالت به پا کنيم، بايد بفهميم جور و ظلم چيست؟ اگر ظلم و جور را نشناسيم، نميتوانيم دنبال عدالت باشيم. امام صادق(ع) در روایتی فرمودند بنياميه مانع معرفي توحيد نشدند، بلکه جلوی معرفي شرک را گرفتند تا مردم شرک را نشاسند. نظامي که بنیامیه به پا ميکند، مشرکانه است و خودش محور شرک است؛ این نظام را به اسم توحيد، به مردم قالب میکنند.
اگر انسان، جور را نشناسد، نمیتواند عدل را به پا کند. اگر کسي خيال کرد عدالت سوسياليستي، عدالت است، ديگر چه ظلمي بدتر از اين ميتواند انجام بدهد؟ یا اگر کسي خيال کند میتواند ذيل نظريۀ اجتماعي غرب و ذیل نظریۀ بازار، عدالت ایجاد کند و بعد بخواهد با ایجاد شفافيت ذیل این نظریات، عدالت درست کند، مبتلا به ظلم میشود. مقصود این نیست که شفافيت را دنبال نکنيم؛ شفافيت به عدالت کمک ميکند؛ اما شفافيتی که در دستگاه نبياکرم (ص) واقع میشود، اقتضائات و مناسک و شريعت خودش را دارد. برخی خيال ميکنند صرف نقد به عدالت منتهی میشود؛ البته در ادبيات مارکسيستي اینگونه است، کسی که نقد میکند، آنتيتزي است که جبراً به يک سنتز ميرسد، یعنی نقد، به تحقق سنتز کمک ميکند. ولي در دستگاه نبياکرم (ص) که اینچنین نیست؛ اگر جهتگيري انسان در نقد، جهتگيري حقی نباشد، يعني اگر انسان در جهت پرستش خدای متعال نقد نکند، خودش به عامل ضد عدالت تبدیل میشود.
الگوهاي توسعۀ مدرن، محور جور در عالم هستند و عالم را از جور پر کردهاند ـ «كَمَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً» ـ بهخصوص که این الگوها در شکل اخير، توسعۀ پايدار را در مقياس جهاني دنبال میکنند و باز بهخصوص که نظام سلطه در حال تبدیل توسعه به حکمراني مجازي است. لذا اين توسعه، ضد عدالت است. ساختارهايي که ذيل این توسعه برای تحقق عدالت شکل گرفتهاند، اصل در جور هستند و جور را محقق میکنند، چون ساختارهای تکامل نفسانيت هستند؛ يعني ترازوها، جائرانه هستند. در این نظام، آن نفسهايي که غليظترند، بقيه را تحت سلطۀ خودشان درميآورند؛ کمااينکه این اتفاق افتاده است و مردم را اینگونه فریب دادهاند که نظام سلطه، نظام طولي بود، اما نظام بازار، نظام عرضي است؛ در حالی که در نظام بازار، تسلط نفوس خبيثه از نظام سلطۀ قديم بیشتر است؛ يعني بردهداري مدرن پيچيدهتر از بردهداري قديم است. امروزه تسلط نظام سلطه و نفوس خبیثه ـ از ثروتمندان و قدرتمندان بزرگ روي صحنه تا ثروتمندان و امپراطوريهاي بزرگ پشت صحنه ـ سلطهشان بر جهان بيشتر از بردهدارهاي قديم است و بيش از گذشته مردم را ميدوشند! اينها داراييهاي انسان را به فعلیت رسانده و آن را تبدیل به ثروت کرده و مصادره ميکنند؛ حتی عواطف انسان یا جاذبههاي وجودی بانوان را به فعليت رسانده، و به اسم کرامت، عدالت و آزادي، مصادره میکنند.
بنابراین ما برای برپایی عدالت، بايد جور را بشناسيم، بهخصوص جورِ تاريخي و اجتماعي. جور، يک نظام تاريخي دارد که بر محور اولياء طاغوت و مستکبرين است. اين فراعنه، يک نظام تاريخيِ استکبار برپا کردهاند. ما باید این نظام جائرانۀ تاريخي را بشناسيم. همچنین باید نظام اجتماعي جور و اضلاع مختلفش را در مقياس جهاني بشناسيم. اين نظام جائرانۀ جهانی، هم بُعد فرهنگي دارد، هم بُعد اقتصادي و هم بُعد سياسي. همۀ این ابعاد، جائرانه است. محور این ظلم، استکبار بر خداي متعال است؛ هروقت استکبار بر خداي متعال شکل گرفت، ظلم به مخلوقات هم شکل ميگيرد. نمیتوان بر خدا استکبار کرد و در عین حال به مخلوق او، محبت کرد؛ کسي که زير بار خدا نميرود، زير بار مخلوقات هم نميرود؛ کسي که حاضر نيست ذيل خدای متعال که واجد همۀ اسماء حسناست، قرار بگيرد، ذيل مخلوق هم قرار نمیگیرد؛ این یک توهم است که گمان کنیم انسانی که بر خدا استکبار میکند، به دیگران فکر میکند. ما باید اين جورِ گسترده را که يک دستگاه جهانی است و شکل جديد آن، شامل کل تمدن جديد غرب میشود، بشناسیم. جور يعني عدل و ظلمِ به هم آميخته؛ و همين آمیختگی، کار را سخت ميکند؛ «فَلَوْ أَنَّ الْبَاطِلَ خَلَصَ مِنْ مِزَاجِ الْحَقِ لَمْ يَخْفَ عَلَى الْمُرْتَادِينَ»؛ اگر باطل از آميختگي با حق جدا شود و شفاف عرضه شود، کساني که دنبال حق هستند ترديد نميکنند. وقتي حق و باطل آمیخته ميشود، کار، دشوار ميشود. اين نظام جائرانۀ جهانی، اصليترين حجاب عدالت است؛ بنابراین بايد آن را کنار بزنيم.»
🔗 https://eitaa.com/mirbaqeri_ir/3239
☑️ @mirbaqeri_ir
هدایت شده از حمید رسایی
♻️ برای سلامتی مرد مخلص جبهه انقلاب دعا کنید
برادر مخلص و جهادگر دیروز و امروز، دکتر علی اصغر زارعی در بستر بیماری است و دعای خیر مؤمنين بویژه خانواده معظم شهدا بهترین هدیه به این سرباز ولایتمدار امام خامنهای است.
دکتر زارعی نه تنها در جبهه دفاع مقدس از جمله فرماندهان تأثيرگذار که در طول این سالها بویژه در دورههای هشتم و نهم، از جمله نمایندگان انقلابی در بزنگاههای حساس بود. وی در حال حاضر در جایگاه قائم مقام سازمان پدافند غیرعامل خدمت میکند که ان شالله با دعای خیر مومنین، مجددا به عرصه خدمترسانی باز خواهد گشت.
🔺کانال حمید رسایی🔻
@rasaee
✅ ملتفت باشید! حیاتِ فرنگیها با جاسوس است
💬 حضرت آیتالله بهجت قدسسره:
💥 ملتفت باشید! حیاتِ فرنگیها با جاسوس است؛ تا به حال بر سر ما، هر چیزی آوردهاند، از جاسوسها آوردهاند.
💥 ملتفت باشید! اطراف خودتان را نگاه کنید، گاهی میشود به چند واسطه، به جاسوس میرسند.
💥 اینها یک فِطانَتی است، که خدا باید این زرنگی را بدهد که آدم گول دروغگوها را نخورد؛ آنقدر به آدم راست میگویند، تا اینکه دروغشان را بفروشند.
📚 بهسوی محبوب، ص١١۶
▫️ @bahjat_ir
استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ باید خودمان کشور را اداره کنیم
💬 امام خمینی(ره):
ما باید وابستگیمان را از اجانب و غرب و شرق قطع کنیم. اگر ما بخواهیم که مملکتمان یک مملکت مستقلِ آزادِ مال خودمان باشد، باید در این اموری که مربوط به اقتصاد است، مربوط به فرهنگ است، مربوط به امور دیگرِ کشور است، خودمان فعالیت کنیم، و ننشینیم دیگران انجام بدهند.
▫️ @emam_com
استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 Who Is A Real Man? | Dr. Hasan Abbasi
We see in our societies that there are self-defined and superficial criteria of manhood and being a real man. What is the divine criteria of being a Real Man? Dr. Abbasi turns to Karbala to provide us a definition of a Real Man.
Duration: 01:33
🗓 98/10/27
🌐 purestream-media.com
▫️ @purestreammedia
استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
هدایت شده از اندیشهجویان استاد حسن عباسی
🌹 جای شما خالی؛ نازیآباد، منزل #شهیدان_خالقی_پور
🏡 خانهای هفتاد ساله که به قول #استاد_عباسی قطعهای از بهشت بود؛ محل رشد و نمو سه شهید
💚 با وجود مشغله فراوان، تاکید استاد در گرامیداشت مقام شهید و خانواده شهدا بسیار ویژه است. لحظاتی توأمان از خنده و اشک، پای درس زندگی از مادر شهدا
✍ حسام الدین حائری زاده
اندیشه جویان استاد حسن عباسی
@Hasanabbasi_students
هدایت شده از کانال رسمی استاد حسن عباسی
🔰توصیه امام خامنهای رهبرانقلاب به همه دلسوزان مسئله فلسطین
۱- مبارزه برای آزادی فلسطین، جهاد فی سبیل اللّه و فریضه و مطلوب اسلامی است. محدود کردن مبارزه برای فلسطین به مسألهی فلسطینی و عربی، خطائی فاحش است.
۲- هدف مبارزه، آزادی همهی سرزمین فلسطین (از بحر تا نهر) و بازگشت همهی فلسطینیان به کشور خویش است.
۳- از اعتماد به دولتهای غربی و مجامع جهانیِ وابسته به آنها باید پرهیز کرد.
۴- راهاندازی جنگهای داخلی ترفندهایی برای سرگرم کردن جبهه مقاومت است، بنا به فرموده امام خمینی: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا ــ و نیز البتّه دشمنِ صهیونیست ــ بکشید.
۵- سیاست عمده آمریکا، عادیسازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است. باید با ویروس دیرپای رژیم صهیونیستی مبارزه و آن را ازاله کرد.
۶- همه باید ملت فلسطین را برای تداوم مبارزه یاری دهند و دست او را پُر کنند.
۷- فلسطین باید با همهپرسی از همهی ادیان و اقوام فلسطینی اداره شود.
استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
هدایت شده از کانال رسمی استاد حسن عباسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 امام خامنهای رهبر معظم انقلاب:
🔹هدف اصلی کمپانی داران یهودی از ایجاد رژیم صهیونیست، بنای پایگاهی برای حضور دائمی در غرب آسیا و امکان دسترسی برای دخالت و تحمیل بر کشورها و دولتهای این منطقه بود.
🔸متأسّفانه اغلب دولتهای عرب پس از مقاومتهای نخستین که برخی از آنها تحسینبرانگیز بود، بتدریج تسلیم شدند و با امیدهای واهی به هدفهای دشمن کمک کردند.
استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
هدایت شده از کانال رسمی استاد حسن عباسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 امام خامنهای رهبر معظم انقلاب:
🔰 با ظهور جبهه مقاومت کار بر رژیم صهیونیستی سخت شد و البته در آینده بسی سختتر هم خواهد شد، انشاءالله.
استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
⚡️ اگر نظامی، صفات رذيله را محور قرار دهد _ چه نظام سلطۀ قديم باشد، چه نظامِ بازار و چه حکمرانی مجازی _ نمیتواند عدالت را محقق کند.
⚡️ انسانها و قدرتهای سلطهطلب نمیتوانند به عدالت فکر کنند و بهدنبال حفظ کرامت دیگران باشند.
💠 استاد سید محمدمهدی میرباقری:
«در بحث #نظريۀ_اجتماعي، گاهی عدالت را اینگونه توضيح میدهند که در گذشته سلسله نظامهايی وجود داشته که روابط در آنها طولي بوده، يک نفر بردهدار بوده و دیگری برده، یعنی رابطهها از بالا به پايين تعریف میشده؛ طبیعتاً در اين نظامها، ظلم تحقق پیدا میکرده است. اما نظام دیگری وجود دارد که روابط در آنها، برابر است؛ در #نظام_بازار، که نظام عرضه و تقاضاست، هرکس مقدورات و تواناييهاي خودش را بالفعل کرده و عرضه ميکند و در نتیجه مبادله اتفاق میافتد، یعنی همه همعرض هستند. مدعیاند که در اين نظام، عدل محقق ميشود.
اما انسانهايي که در این نظام با هم مبادله ميکنند، چگونه انسانهايي هستند؟ آیا در اين مبادلهها به هم محبت دارند، نسبت به یکدیگر عشق ميورزند و براي همديگر ایثار میکنند؟ اصلاً اينگونه نيست.
◀️ يکي از فيلسوفان عصر روشنگري، که شاید بزرگترين فيلسوف عصر روشنگري هم باشد، در مقالهای با عنوان «اجتماعي شدنِ انسانِ غيراجتماعي» ميگويد ما اشتباه ميکرديم که خيال ميکرديم جامعه را بايد با صفات حميده درست کرد؛ از دل صفاتی مثل عشق و محبت و نوعدوستي و فداکاري، جامعۀ شباني به دست میآید، در چنین جامعهای نوآوري و ابتکار شکل نميگيرد؛ انسان اگر دنبال ايثار و فداکاري و محبت باشد و بخواهد بر این صفات تکیه کند، در دورۀ نطفگي ميماند. طبیعت، صفاتی مثل حرص، حسد و سلطهطلبی را در ما قرار داده و اخلاقی را در ما ایجاد کرده است؛ لذا ما طبیعتاً سلطهطلب هستيم؛ بنابراین دلیلی ندارد صفتي را که طبيعت در ما قرار داده، نابود کنيم؛ اصلاً بر محور اين صفات، رشد و نوآوری واقع ميشود.
اين صفات در جامعۀ بازار، نوآوري و ابتکار ایجاد میکند. بهعنوان مثال برای اینکه کالاي یک فروشنده، خريده شود، بايد دائماً نوآوري داشته باشد. در این جامعه براي اينکه مقدورات انسان بيشتر مورد توجه قرار بگيرد، انسان بايد مقدوراتش را ظهور بدهد؛ لذا زن بايد جاذبههاي زنانۀ خودش را ظهور بدهد. این اقتضای بازار است. قوانین جبری طبیعت، دست پنهانی است که در این بازار وجود دارد و منفعت عمومي و عدالت را محقق میکند. این نگاهی است که در غرب وجود دارد.
اما واقعیت این است که این #دست_پنهان، ارادههاي مسلط و منفعتطلبی هستند که ساختارها را شکل ميدهند و با اين ساختارها، توازن را برقرار میکنند. بنابراین ترازو را بهگونهای تنظیم ميکنند که منافع خودشان تأمين شود؛ لذا این ساختارها جائرانه است. فرعونها در تاريخ، همين کار را ميکردند؛ یعنی ساختارها و مناسبات اجتماعيای درست ميکردند که دست پنهان بوده است؛ کمااینکه بعد از جنگ دوم جهاني، قدرتهاي برنده، ساختارهايي را بر جهان حاکم کردند که امروزه بهمنزله همان دست پنهان جامعۀ جهانی است.
در اين دستگاه ميگويند انسانها بايد در روابط برابر قرار بگيرند ـ نه در یک نظام طولی ـ ولي انسانهاي منفعتطلب و سوداگر و بهتعبیری گرگصفت. ميگويند اين صفت را طبیعت در ما ايجاد کرده، لذا صفت بدی نیست، بلکه محترم است و ما بايد به آن دامن بزنيم. لذا دستگاه تمدن مادی دائماً به گسترش صفات رذيله براي تحقق توسعه دامن ميزند. سوخت ماشين توسعه، صفات رذيله است، مثل حسد، بخل، سلطهطلبي، استکبار. در این دستگاه، اگر براي رسيدن به توسعه، اين صفات را ايجاد کرديد، مدعیاند که ميتوانيد بر محور آن، عدالت را هم ايجاد کنيد؛ یعنی يک دست پنهان، عدالت را ایجاد ميکند. البته از نظر ما آن دست پنهان انساني است که دنبال صددرصدِ منافع خودش است و اگر بتواند تمام منافع ديگران را قرباني منفعت خودش ميکند؛ چرا چنین انسانی به عدالت رو آورد؟ چنین انسانی موازنه را به نفع خودش تغيير میدهد و ترازو را عوض میکند؛ کمااينکه اين کار را کردند؛ در این صورت، آن دست پنهان، همان ترازويي است که نظام سلطه ايجاد ميکند.
بنابراین اگر نظامی، #صفات_رذيله را محور قرار دهد، چه نظامِ طولي باشد مثل نظام سلطۀ قديم، و چه نظامِ همعرض باشد مثل بازار ـ که اسم آن را نظام برابر میگذارند ـ و چه به فضاي حکمراني مجازي برسد، در هر صورت آن نظام، نظام سلطه و نظام ظلم است؛ از منظر این نظامها، سلطهطلبی جزو خوئی است که طبيعت در ما قرار داده، لذا خوي مطلوبی است. اما از منظر دیگر، قطعاً انسانهای سلطهطلب نميتوانند به عدالت فکر کنند یا بهدنبال کرامت ديگران باشند؛ بنابراین نه فقط دنياي مدرن، بلکه کل دستگاه شيطان که صفات رذيله را رشد ميدهد، نمیتواند عدالت را تأمین کند.»
🔗 eitaa.com/mirbaqeri_ir/3239
☑️ @mirbaqeri_ir
هدایت شده از مسجد مجازی حضرت عمار ره
💚 مراسم ختم مجازی مرحوم حاج آقا محمد صادق عرب
🔰 حاج آقا محمد صادق عرب از خیرین و پیرغلامان اهلبیت علیهمالسلام دار فانی را وداع گفت.
🔸 ضمن عرض تسلیت به بازماندگان مرحوم، مجلس ختم مجازی با قرائت فاتحه معالصلوات، و یک صفحه از قرآن کریم و نثار ثواب آن به روح مرحوم را هماکنون برگزار میکنیم.
مسجد مجازی حضرت عمار ‹ره›
🕋🧎@masjed_ammar
هدایت شده از مسجد مجازی حضرت عمار ره
💠 قرائت جمعیِ صفحه ۶۳ قرآن کریم
💠 قرائت سوره آل عمران - از آیه ۱۰۱ تا آیه ۱۰۸
🔸 نثار روح مرحوم حاج آقا محمد صادق عرب
🌹 #مراسم_ختم_مجازی
مسجد مجازی حضرت عمار‹ره›
🕋🧎@masjed_ammar
هدایت شده از جدال احسن
28.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نجات_اقتصاد_با_کدام_تئوری ؟
دریافت کلیپ با کیفت FULL HD از آپارات 👈
m.aparat.com/v/lo78a
💠 در روزگاری که حلال خواری ۷.۵ میلیارد جمعیت کره زمین به صورت عام و انسان ایرانی به صورت خاص که با #قمار #بورس و #ربای #بانک که ره آورد #اقتصاد_مدرن است،مخدوش شده،
میتوان با تئوریزه کردن ساز و کار زندگی افرادی همچون کربلایی محمد کاظم ساروقی در حلال خواری و پرداخت #خمس و #زکات مالش، کشور و جهان را به سمت حلال خواری و رستگاری سوق داد.
💠 سخنرانی مجازی #استاد_حسن_عباسی
✨ گرامیداشت مرحوم #کربلایی_کاظم_ساروقی
🔺 با همکاری اندیشکده حکمت عهد استان مرکزی
🗓 ۳ مرداد ۹۹
کانال استاد حسن عباسی 👈
📡 @Hasanabbasi_ir
کانال جدال احسن 👈
📡 @jdale_ahsan
__________________________
#اقتصاد #آموزش_پرورش #صدا_و_سیما #نظام_سرمایه_داری #گشایش_اقتصادی #دلار #سکه #قیمت_ارز #کدآمایی #جدال_احسن
#MuhammadForAll
#CharLie