601.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ طنز
در پی حمله دشمن به صداوسیما آرشیو مختارنامه و جومونگ قاطی شد😂
لبخند بزن رزمنده 😉
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
♦️رادیو اسرائیل:
ترور سردار شادمانی ناکام بوده است
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
🚨پدافند هوایی تبریز هماکنون در حال مقابله با اهداف متخاصم میباشد
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
🔺نخست وزیر عراق در تماس با پزشکیان: ملت و دولت عراق از شما حمایت میکنند و همه ما در یک سنگر ایستاده ایم، حملات شما به سرزمین های اشغالی مایه افتخار است.
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
الان این لبخند تو آسمون زده میشه💔
برای شادی این دو شهید مظلوم صلوات یادمون نره...
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
♦️فوری فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل: آژیرهای حمله هوایی در جنوب بلندیهای جولان پس از نفوذ یک پهپاد تهاجمی به صدا درآمد
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
♦️ترامپ: تا زمانی که اسرائیلی ها میجنگند، ما نخواهیم جنگید.
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
⬅️ ترامپ: هنوز درباره تاسیسات هستهای فردو تصمیمی نگرفتهام
🔹فکر میکنم ایران تنها چند هفته با سلاح هستهای فاصله دارد
🔹یک ساعت آینده جلسه دیگری درباره ایران برگزار میکنیم.
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
🚨🚨🚨فوری | ترامپ:
اگر اسراییل کار خود را به خوبی انجام دهد، احتیاجی به جنگیدن نداریم.
پ ن: میشه بگی چی زدی ، شتر... 🤪
❓ ینی الان اسقاطیل گلف بازی میکنه؟؟؟
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
🚨گفتگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه هلند
🔹کاسپارولد کمپ وزیر امور خارجه هلند طی تماس تلفنی با سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در مورد آخرین وضعیت صلح و امنیت منطقه متعاقب تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران گفتگو و با مردم ایران و خانواده قربانیان این حملات ابراز همدردی کرد.
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
سجیل ایران؛ با برد ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلومتر شاهکار امشب را خلق کرد
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin
🔺رسانه صهیونیست: در حمله موشکی ایران ۲۰ برج ویران شده است.
کانال ۱۲ اسرائیل:
🔹۲۰ برج در شهر بتیام پس از اصابت موشک بالستیک ایرانی تخریب شده است.
🔹۱۵۰۰ نفر از ساکنان این برجها در بتیام آواره شدهاند.
#وعده_صادق ۳
#مرگ_بر_اسرائیل
#انتقام_ملی 🇮🇷
@Hemoglobin