دارم به این فکر میکنم چه کسایی که تا دیروز مهم ترین فرد زندگیمون بود و شب و روزمون باهاش سر میشد ، با این وجود که امروز وجودش برامون بی اهمیت شده .
راستش انقد تو بدترین شرایط وانمود به خوب بودن کردم که خودمم یه وقتایی واقعا باورم میشه که خوبم.