هدایت شده از • ناجــه | 𝘕𝘢𝘫𝘦𝘩 •
عاشقی جرم ِقشنگیست مرا دار نزن
شده ام عاشق ِتو، عشق ِمرا جار نزن
「 @Najeh59 」
سِتیآ:)
چهل روز از رفتنت می گذره...
تو محفل دخترونه حرم باشی
یهو سخران اسم رفیقتو بگه...
نه فقط اسم،بلکه درباره شخصیتشم بگه . . .