یه جوونی نوشته بود:
سکانس آخر همه ما آمبولانسه
ولی کاش آمبولانس ما پلاکش نظامی باشه :)💔
آرامترین آدمها کسانی هستند که یک روز در دلشان جهنمی را خاموش کردهاند و زنده ماندهاند.
–برادران کارامازوف
حامد عسکریتورادوستدارم.. .mp3
زمان:
حجم:
236.7K
بابا مهدی
منو می بخشی...؟
من هنوز بچم...
ببخشید"