سلام از من
به کســـایی کــــــــه
فــقط از هرکـــدومشـــــــــون
یدونـــــــه تو دنــــــیا هســــــــــــــــــــت(((:
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرکس که زندس بی حسین
الهی الهی به این عاشقی دچار شه
سِتیآ:)
مٰاغرقگناهوبٰارگاهتوپناهیٰاعلیبنموسی:))
چند وقته که دلم یه مشهد میخواد دوساله نرفتم 🥺❤️🩹🩹