eitaa logo
سِتیآ:)
506 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
818 ویدیو
2 فایل
دنیای یه خادم دهه هشتادی 🦋•° آغاز¹⁹'¹'¹⁴⁰⁴🌱 پایانمون:انشاالله شهادتمون🌱 کپی ""صلوات برای ظهور آقا "" راستش جای شکرش باقیست علی رغم تمام غفلت ها ذره ای به تو فکر میکنم آقا...🙃 کاری داری در خدمت هستم: @hezbollAh3138
مشاهده در ایتا
دانلود
🌱✨🌱✨🌱✨ ✨🌱✨🌱✨ 🌱✨🌱✨ ✨ 📿 📗 رفتم‌ سمت‌ در‌ ورودی درو باز کردم‌ بردمش‌ لب‌ استخر صورتشو آب‌ زدم، بعد چند ثانیه‌ بالا آورد نگاهم‌ کرد، چشماش‌ پر از خون‌ بود _تو که‌ اینقدر اوضاعت‌ خرابه، چرا این‌ مزخرفاتو میخوری؟ +مشخصه‌ که‌ بار اولته‌ اومدی‌ اینجا _چند سالته؟ +مگه‌ سن‌ مهمه،؟؟ _چرا همچین‌ کارایی‌ میکنی،حیف‌ تو نیست؟ (لبخند تلخی‌ زد و بلند شد و رفت‌ داخل‌ خونه) اعصابم‌ به‌هم‌ ریخته‌ بود، رفتم‌ داخل‌ ساختمون‌ تا نوید و پیدا کنم، بهش‌ بگم‌ بریم‌ خونه. همه‌جا رو گشتم‌ پیداش‌ نکردم.از پله‌ها رفتم‌ بالا همینجور به‌ عقبم‌ نگاه‌ میکردم‌ که‌ کسی‌ همراهم‌ نیاد...نوید رو دیدم... نویدلبخندی‌زد: _کاری‌ داشتی‌ عزیزم اشک‌ تو چشمام‌ جمع‌ شده‌ بود: _تو که‌ اینقدر کثیفی، منو میخوای‌ چیکار؟؟ نوید: _چون‌ تو با همه‌ فرق‌ داری نزدیکم‌ شد، از پله‌ها رفتم‌ پایین، درو باز کردم، با تمام‌ سرعت‌ دویدم‌ سمت‌ در حیاط. در قفل‌ شده‌ بود....میکوبیدم‌ به‌ درو گریه‌ میکردم‌ و فریاد میزدم... _درو باز کنین‌ بیشرفا، درو باز کنین‌ پس‌فطرتا 😭😡 &خانم‌ چیکار میکنین،؟ (همونجورکه‌هق‌هق‌میزدم): _بیا درو باز کن &شرمنده، اقاشاهرخ‌ باید اجازه‌ بده _همهتون‌ برین‌ گم شین درو باز کن نوید:_بیا سوارشو میبرمت _من‌ با تو هیچ‌ گورستونی‌ نمیام نوید:_باشه‌ هرجور راحتی، اینجا هرکی‌ میادباید همراه‌ همون‌ نفر بره، وگرنه‌ نمیزارن‌ تنها بره سوار ماشین‌ شد و اومد سمت‌ در منم‌ رفتم‌ عقب‌ ماشین‌ سوارشدم‌ و رفتیم. توی‌ راه‌ فقط‌ صحنه‌ها یادم‌ میاومد، حالم‌ داشت‌ به‌هم‌ میخورد... _بزن‌کنار نوید:_اینجا جای‌ وایستادن‌ نیست! _حالم‌بده، بزن‌ کنار لعنتی ماشین‌ ایستاد و پیاده‌ شدم، رفتم‌ یه‌ گوشه‌ نشستمو بالا آوردم.... نوید یه‌ بطری‌ آب‌ آورد برام. دست و صورتمو شستم‌ و دوباره‌ سوار ماشین شدیم‌ و حرکت‌ کردیم...تا برسیم‌ خونه‌ سرمو به‌ شیشه‌ تکیه‌ داده‌ بودمو گریه‌ میکردم💔😭 نزدیکای‌ ساعت ۱ بود که‌ رسیدیم‌ خونه از ماشین‌ پیاده‌ شدم‌ رفتم‌ سمت‌ دروازه.. کپی رمان بدون ذکر منبع و حذف نویسنده حرام است🔥
شبتون شهدایی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سِتیآ:)
چرا لف میدید 😔
_
سِتیآ:)
< - ولن‌تجدمن‌دونہ‌ملتحدا - > وهرگزجزاوملجاوپناهۍ‌نخواهۍیافت☕️🌱' ‌
هدایت شده از سِتیآ:)
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☑️ تو میگی رفیقمی ، تو از اون رفیق صمیمیا❤️‍🩹
18.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم بهشت بره بازم میخواد برگرده کربلا..
سفــر به خیـر جـوونی که شـدی عاقـبت بخـیر!🌿