صبح زود بیدارشدی، یه چایی گرم ریختی، گوشیتو برداشتی و دیدی خبر تعطیلی مدارسو گذاشتننن، با ابجیت و خواهر زادت از پشت پنجرهٔ یخ زده خونه برفارو نگاه میکنیدد و کلی ذوق میکنید، میشینی رو مبل و سرزمین مادری نگاه میکنی و منتظری ساعت 7 بشه تا بازپخش دونگی رو نگاه کنی😭