مدرسه فقط اون دقایقش باحال و دوست داشتنیه که با رفیقام زنگ تفریح میریم حیاط بدون اینکه غصه کثیف شدن لباسامونو بخوریم میشینم رو زمین زیر سایه درخت کلی حرف میزنیم و میخندیم اصلا هم حواسمون به زنگ نیست که ناگهان صدای معاونمون رو میشنویم که داره داد میزنه همگی سرکلاسسس زنگ تفریح تمومه💔(اینجاش اصلا جالب نیست)