نه عزیزم چنل دیلی که خوبی بدی نداره
هر چی خودت دوست داری میذاری و هر کس سلیقه اش مثل تو باشه میمونه کسی هم که سلیقه اش متفاوته میره که اصلا مهم نیس
کیفیت مهم تر از کمیته
من اگر کانال داشتم ترجیح میدادم ممبرام صد نفر با سلیقه مشابه باشن اما ۱۰۰۰ نفر که بخوان ایراد بگیرن نباشه
زیاد سخت نگیر این خودتی و هر کی خوشش نمیاد.. بسلامت(فک کنم یکم خشن شد😄)
#همزاد
_سلامم همزاد خانوم چطوریی؟؟
بله صحبت های شما کاملا درسته و با تک تکشون موافقم
اصلا یکی از دلایلی که چنل قبلیم رو رها کردم همین بود اعضا خیلی هاشون فیک بودن یه جوری که انگار خودتی و خودت
این چنلو که زدم عوض شدن رو کاملا اختیاری کردم لینکو در اختیار دوستام و بقیه میزاشتم تا اگه دوست داشتن عوض بشن نه اجباری حتی یه نفر هم خودم عضو نکردم. چون دوست داشتم اینجا بودنشون از ته دل باشه نه اجباری
نبابا خشن نبود که😁
ممنووون قشنگمم✨