البته خوبیش اینه اومدیم روستای مامانم بعد مثلا دختر خالم اینا هستن. انشاالله که حوصلم سر نمیره👌
https://eitaa.com/Hunnewell/6578 (من صاحب پیام قبلی ام متاسفانه هشتگ ندارم ببخشید) راستش اینطور فکر نمیکنم، حتی اگه از سن بلوغ هم رد بشیم زندگی درهرحال اونقدر فراز و نشیبهاش زیاده که خودمونو بینش گم میکنیم و اونقدر بارش سنگینه که انگار زیر آوار زندگی محو میشیم، ولی معتقدم باز هم ما همون مای سابقیم با همون تواناییها و فقط لازمه بیرون بکشیمشون و باورشون داشته باشیم، گاهی اوقات ما پیشرفت میکنیم و توسعه پیدا میکنیم اما خودمون رو بین لایهی محافظتیمون گم میکنیم، همین... :'))
_بله درسته.
بالاخره خب هر شخصی یک نظر و عقیده ای داره دیگه