احساس می کنم بازم هست ولی حافظه یاری نمی کنه. ***بعد اگه همین الان ازم در مورد علوم بپرسی کل کتابا ی سال تحصیلیم رو توضیح می دم.
خدا رو شکر می کنم که اونقدر احمق نبودم که از این کثافت بازیا بنویس-
*اون داستان خاک خورده ام که ی فن فیک کرینج و قدیمی از بانگو عه:
در مورد این بود که اسدث از انیمه آکامه گا کیل تناسخ پیدا می کرد به بانگو و با چویا ی داستانایی داشت و اینا
ی وینسنت و هارمونی،و کومو و سورا،هارمونی و رایان،امیل و هانا،آلبرت و آلیس و...مون نشه؟
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
✢┄➥ #books ﹃﹄ ⏤͟͟͞͞ 𝑽𝒂𝒏𝒆𝒔𝒔𝒂✪
عهههههه اون پادشاه پریان من دنبالش بودممممم
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
عهههههه اون پادشاه پریان من دنبالش بودممممم
خب پس برنامه رو چیدم همین امشب برات می خرم
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
✢┄➥ #books ﹃﹄ ⏤͟͟͞͞ 𝑽𝒂𝒏𝒆𝒔𝒔𝒂✪
خدا کدوم داستان این شکل بود***