چرا چت جی پی تی برای فیلیپ و ملودی برام لونا و لوک آورد-
شخصیت اصلی،که همون "هارمونی" سابقه می شه "ولادمیریا" یا همون "ولادمیر" (ولادمیر نسخه ی پسرونشه/خواستم اسم کوتاه انتخاب کنم ولی خب)چون ریشه روسی و قدیمی داره،دخترانه هم هست و به معنی "دارا" و "قدرتمند" و "آرامش" می شه
برادر بزرگتر "ولادمیریا" که "ویلیام پنجم" (همون بیل) می شه سرجاش مونده تغییری بهش ندادم