eitaa logo
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
34 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
2.5هزار ویدیو
24 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی خانواده ی کیو رو ی تغییر اساسی دادم
شخصیت اصلی،که همون "هارمونی" سابقه می شه "ولادمیریا" یا همون "ولادمیر" (ولادمیر نسخه ی پسرونشه/خواستم اسم کوتاه انتخاب کنم ولی خب)چون ریشه روسی و قدیمی داره،دخترانه هم هست و به معنی "دارا" و "قدرتمند" و "آرامش" می شه
برادر بزرگتر "ولادمیریا" که "ویلیام پنجم" (همون بیل) می شه سرجاش مونده تغییری بهش ندادم
دوقلو ها(دوقلو های ناهمسان،یکی دختر و یکی پسر که از "ولادمیریا" کوچیکتر بودن،همون "ملودی" و "فیلیپ "خودمون)شدن "فِلیکس" و "فیلیسیا" که هر دو به معنی "خوشبخت" و "موفق" می شن
و در آخر اون یکی شخصیت اصلی،که همون "سمفونی" خودمونه،شد "فِریا" به معنی "آزاد" یا همون "خوشبخت"
البته اینو بگم که شخصیت اصلی دوم دو اسم داره،چون از اول داستان اسم واقعی خودش رو نمی دونسته و توی پرورشگاه اون رو "ملوری" یعنی همون "بدشگون" و یا "بدبخت" صدا می کردن چون قبل از به دنیا اومدنش "بیل" مرده بود و "تام" از "سوزان" طلاق گرفت و "سوزان" داشت دیوونه می شد و در نهایت "تام" هم سر یک ماهگیش مرد و "سوزان" رو به آسایشگاه روانی منتقل کردن و "فِریا" رو بردن بهزیستی و چون اسم نداشت اسمشو گذاشتن "ملوری"
***بچم خودش نمی دونست معنی اسمش می شه بدبخت چون لیلی بهش می گفت که اسمش یعنی آروم و با وقار که در واقع از خودش در آورده بود و فقط می خواست اون رو شاد کنه
البته ولادمیریا اسم فِریا رو خودش انتخاب نکرد،می دونست که سوزان چنین چیزی رو انتخاب می کنه
و نسل های قبل خانواده کیو رو تغییر ندادم مثل "اریکا" و "ویلیام چهارم" یا "کاساندرا" و "الکساندر" و "الکساندریا" و "مکسین" و...
کسی هست که وقتی نوتیف پیامشو میبینی اینجوری خوشحال بشی؟✨