***اصلانم رایان و هارمونی یا سم و ال رو از روی اینا نساخ-
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
294K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفقا تایید کنید مگه من همیشه همینو نمیگفتممم
هنوز نرسیدم به یادداشت های داستایفسکی ولی به نظر خوب می آن