من دیشب خواب دیدم با دوستام و مادربزرگم رفتم ویلا خوشگذرونی
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
نمیدونم چرا ..انقدر خواب خوب و پر محتوایی بود فکرش از سرم بیرون نمیره
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
فامیلی طرف به انگلیسی خداس
لُرد هانتر😭😭😭😭😭😭
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
منی که به هیچی حسودیم نمیاد به فامیلی اون شخص حسادت کردم🗿
من به فامیلی کسی حسادت نمی کنم.(فامیلی خودم رو روی بیشتر شخصیتا گذاشتم)
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
من در یک دقیقه یک بار صیگما صیگما بوی
واایی ازش بدم میاددد
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
من به فامیلی کسی حسادت نمی کنم.(فامیلی خودم رو روی بیشتر شخصیتا گذاشتم)
تعصب نام خانوادگی(چرا یاد اوچیها افتا-):