من به فامیلی کسی حسادت نمی کنم.(فامیلی خودم رو روی بیشتر شخصیتا گذاشتم)
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
من در یک دقیقه یک بار صیگما صیگما بوی
واایی ازش بدم میاددد
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
من به فامیلی کسی حسادت نمی کنم.(فامیلی خودم رو روی بیشتر شخصیتا گذاشتم)
تعصب نام خانوادگی(چرا یاد اوچیها افتا-):
محدود شدیم، بیاید زاپاس لینک تو بیو
تعصب نام خانوادگی(چرا یاد اوچیها افتا-):
چرا یاد اعراب جاهلی توی صفحه دوم درس نهم مطالعات افتادم-
هدایت شده از 𝘍𝘢𝘻 𝘯𝘦𝘵 ★
28.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا