فئودور بانگو اگه یکی با نصف ذهنیت شبیهش وجود داشت الان دنیا بهشت شده بود
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
من درحالی که کلاه فئودوری گذاشتم سرم
اسمش وشانکا عه کلاه روسیه.چون سفیده فکر کنم از خز گرگی خرسی چیز برفی ای باشه
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
و فرانسوی حرف میزنم
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
و در همین حین یه دستمو میبیرم بالا به نشانه ادای احترام به هیتلر
اون یکی ادمین(برار) فردا ظهر که از خواب بیدار شد هم هست سه تایی حمله کنیم برای دنیایی آبادتر
هدایت شده از AKI IN KINGDOM OF GHOSTS
https://eitaa.com/Hydrasi_Behavioral_Health_System/921
من دارم با اون طوطیه یاد میگیر-