1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
گاهی وقتا برای رسیدن به خواسته ها باید از خیلی چیزا گذشت ...؛🤌🏻🪄
ششمی و نهمی براتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با توجه به تلاش هاتون و خیرتون در آزمون سربلند باشید !
واقعا درکتون می کنم خودم امتحانشو دادم ، استرسو و سختی شو کشیدم ؛ ولی شما به خودتون سرجلسه اصلا استرس ندید ،
حتی اگه هیچ تستی نزدید خودتون رو نبازید و هرچی خوندید حتی کم روی همون مبحث تمرکز کنید ،'
به این فکر کنید که امسال جنگ بوده و هیچکس اونجوری که میخواسته درس نخونده ،
حتی اگه قبول نشدید دلیل بر بی استعداد بودن شماها نمیشه و این به معنای پایان راهتون نیست !
منتظر قبولی هاتون هستم ، بدرخشید 🤍🌿