ششمی و نهمی براتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با توجه به تلاش هاتون و خیرتون در آزمون سربلند باشید !
واقعا درکتون می کنم خودم امتحانشو دادم ، استرسو و سختی شو کشیدم ؛ ولی شما به خودتون سرجلسه اصلا استرس ندید ،
حتی اگه هیچ تستی نزدید خودتون رو نبازید و هرچی خوندید حتی کم روی همون مبحث تمرکز کنید ،'
به این فکر کنید که امسال جنگ بوده و هیچکس اونجوری که میخواسته درس نخونده ،
حتی اگه قبول نشدید دلیل بر بی استعداد بودن شماها نمیشه و این به معنای پایان راهتون نیست !
منتظر قبولی هاتون هستم ، بدرخشید 🤍🌿
𝓘𝓝𝓢𝓣𝓐𝓖𝓡𝓐𝓜
بماند به یادگار ! مرسی بابت وجودتون 🫂 پیش به سوی ۵۰۰ تایی شدنمون !😍❤️🔥 #part
بماند به یادگار !
مرسی بابت وجودتون 🫂
پیش به سوی ۶۰۰ تایی شدنمون !😍❤️🔥
#part