خوشگلا اگه ناشناس پیامی دادید و من توی کانال هم بهش پاسخی دادم ، باز خودتون یه بار دیگه وارد لینک بشید وچک کنید ، ممکنه جواب هایی که بهتون دادم متفاوت باشه !💚☘️
افتادن با نمره ۲ بهتر از افتادن با نمره ۹ئه؛
مرگ مغزی بهتر از قطع نخاع؛
سقوط بهتر از آویزون موندنه؛
و نبودن بهتر از نادیده گرفته شدنه.🙂❤️🩹
#حق
@INSTAGRAM_MOVI
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#انگیزشی
📚💸
[معلومه وقتی گند بزنی به حالم حذفت می کنم ✔️]