🚨🚨🚨 #فوری | آکسیوس میگوید مقامات ایران تخمین میزنند که ممکن است حتی قبل از پایان آتشبس؛ جنگ آغاز شود.
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
🚨صدها کشتی در انتظار اجازه ایران برای عبور از تنگه هرمز
بنازم اقتداررر😉
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
*«گاهی کلمات هم دیر میکنند»*
بیش از چهل روز گذشت؛
و هنوز، بوی تلخِ باروت،
عطرِ مریمهای حیاطِ مدرسه را پس میزند...
بیش از چهل روز است که مادران،
هر شب،
پیراهنهای گلدارِ جا ماندهتان را در آغوش میفشارند،
بو میکشند، زار میزنند،
و برای تخت های خالی، لالایی میخوانند...
قرار بود آن روز،
مشقِ شبتان، انشای کلمهی *«آینده»* باشد؛
قرار بود در زنگ تفریح،
حیاطِ مدرسه پر از صدای شیطنت های کودکانهتان گردد؛
اما حالا، هزار هزار امید و آرزویِ کال را،
در زنگ تفریحی که هرگز تمام نشد،
با خود به زیر خاک بردید...
امروز بغضی سنگین،
گلویِ تقویم را میفشارد؛
امروز به نامِ شماست: *«روز دختر»*
چه واژهی غریبی...
گاهی کلمات هم، دیر میکنند...
امروز باید دستهای ظریفتان در دستِ پدر بود،
باید خانهها پر میشد از ذوقِ کادوهای رنگارنگ،
از شوقِ باز کردنِ جعبهی یک عروسک...
شما رفتید،
و ما، لابهلای آجرهای فرو ریختهی کلاس،
جا ماندهایم...
نمیدانم امروز را به چه کسی تبریک بگویم؛
به نیمکتهای خالی؟
به لقمههای نیمهخورده؟
به مدادرنگیهایی که فرصت نکردند خورشید را بکشند؟
یا به کیفهای سوختهای که بوی آرزو میدادند..؟
ببخشید؛
که دنیای ما،
برای لبخندهایتان جای امنی نبود...
*«روزتان مبارک»*
ای ناتمامترین ترانههای هستی...
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
شش ماه گذشته فردا هنوز ۳۱ فروردین
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
🔴خبرنگار الجزیره در تهران: مذاکرات تا زمانی که محاصره بنادر ایران برداشته نشود، آغاز نخواهد شد
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
به صورت کلی در چند روز آینده چند وضعیت رامیشود پیش بینی کرد👇
1- سکوت نظامی تمدید شود
2- حملات نظامی با خود رژیم تروریستی وجنایتکار آمریکا ورژیم منحوس صهیونی از سر گرفته شود.
3- توافق صورت بگیرد و جنگ خاتمه پیدا کند که خیلی نادر هست.
4- ترامپ جنگ رو با اعلام پیروزی، رها کند و با یک خداحافظی از منطقه برود.
5،امارات وحکام دیگر فاسد عربی به همراه رژیم منحوس صهیونی را نیابتی وارد جنگ با ایران اسلامی ومحورمقاومت کند.
✍️معاونت سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نهاجا
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
اشک تو چشام جمع شد از این همه وطن دوستی
موضعتون در مورد فیلترینگ که معلوم بود احیانا نظری در مورد جنگ و میناب و شهدای جنگ ندارین استاد؟
✅آخرین اخبار منطقه در فاتحان قدس 👉
🚨🚨 #فوری | پست جدید ترامپ در تروث - یک کشتی باری ایرانی را هدف قرار دادیم - کشتی در اختیار ماست‼️
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
چرا نابودی رژیم صهیونیستی یک فرآیند مرحلهای است؟
زوال رژیمی که دههها از حمایت همهجانبه ابرقدرتهایی مانند آمریکا برخوردار بوده، امری دفعی و کوتاهمدت نیست. نباید انتظار داشت در یک جنگ محدود ۴۰ یا ۵۰ روزه، چنین ساختاری بهطور کامل از میان برود. این مسیر نیازمند صبر، استقامت و برنامهریزی برای ضربه زدن به نقاط حساس و گلوگاههای راهبردی است. تفاوت معنادار و پیشرفت در میزان ضربات وارد شده به دشمن را میتوان در مقایسه نبردهای گذشته، مانند جنگ دوازده روزه، به خوبی مشاهده کرد.
@IRGCQODS
مدیرعامل شرکت نفت ابوظبی: بسته شدن 50 روزه تنگه هرمز منجر به قطع عرضه حدود 600 میلیون بشکه نفت به بازارهای جهانی شد.
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
مقام پاکستانی: 10000 پرسنل امنیتی اضافی در اسلام آباد مستقر شدند تا برای گفتگوهای احتمالی آماده شوند.
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
مهم
عبدالخالق عبدالله مشاور سابق بن زاید، به رویترز:
آنچه امارات نیاز دارد، فقط خرید بهترین و جدیدترین تسلیحات آمریکایی است. بنابراین زمان آن رسیده که به تعطیلی پایگاههای آمریکایی فکر کنیم؛ چراکه این پایگاهها باری بر دوش هستند، نه یک سرمایه استراتژیک/انتخاب
@IRGCQODS