روباه ارژانتینی: منم باید تو توافق باشم
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
🔴آکسیوس: ونس در واقع هنوز در واشنگتن است و منتظر سیگنالی از تهران قبل از سوار شدن به هواپیمایش است
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
اعتبار پاکستان بین ایرانی ها مثل همون برنجشونه همونقدر بی کیفیت و ضایع👉
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
نیویورک تایمز:
اعمال قدرت با کنترل بر آبراهها، ابزار بازدارندگی جدید ایران است.
دولت ایران، فارغ از هرگونه محدودیت بر برنامه هستهایاش، میتواند از این جنگ با نقشهای استراتژیک خارج شود.
✍ :
توانایی ایران برای «بستن یا مختل کردن جریان انرژی» در تنگه هرمز و بابالمندب، اثری به مراتب سریعتر و مخربتر از تهدید هستهای برای پایتختهای غربی دارد.
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
صداوسیما:
اکثریت قاطع مردم ایران خواستار ادامه جنگ هستند. تقریبا ۸۷ درصد از مردم.
✍ : مردم مبعوث شده 🇮🇷🚀
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
پاکستان:
فردا و پس فردا اسلام آباد تعطیل و تردد با محدودیت امکان پذیر خواهد بود!👉
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
یک ابرنفتکش دیگر از محاصره آمریکا عبور کرد
🔹 شرکت رهیابی محمولههای دریایی و نفتی «تنکر ترکرز» براساس تصاویر ماهوارهای اعلام کرد که یک نفتکش غولپیکر با پرچم ایران از محاصره آمریکا عبور کرده و با موفقیت وارد آبهای ایران شده است.
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
ادعای رسانه سعودی «الحدث»: شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، ممکن است فردا تمدید آتشبس را اعلام کند
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پیام ایرانی بازگشته به وطن، از نقطه صفر مرزی:
🔹از لسانجلس آمدهام؛ سجده میکنم و خاک وطنم ایران را میبوسم. نبودنم رو جبران میکنم، اینجا وطنمه، خونمه، عشقمه، عزیزمه
آخرین اخبار منطقه در فاتحان قدس 👉
ایران بازی واشنگتن را در اسلامآباد برهم میزند
رسانه امنیتی «ایران اینتل واچ» گزارش داد که بر اساس اطلاعات موجود، جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته است در نشست اسلامآباد تنها در سطح وزارت امور خارجه شرکت کند. به نوشته این رسانه، این تصمیم در پی رد پیشنویس منتسب به عاصم منیر از سوی آمریکا و همچنین ابهام در خصوص پذیرش شروط پیشنهادی اتخاذ شده است.
بر اساس این گزارش، هدف از این اقدام، برهم زدن راهبرد طرف مقابل عنوان شده است.
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS
خبر قابل توجه رسانهی حمل و نقل دریایی «لویدز لیست»: حداقل ۲۶ کشتی از ناوگان سایه ایران از محاصره آمریکا عبور کردهاند
از زمان گسترش محاصره در هفته گذشته، بیش از ۱۰ کشتی از خط محاصره آمریکا عبور کردهاند
از ۱۳ آوریل، ۱۱ نفتکش حامل محموله ایرانی دریای عمان و خلیج فارس را ترک کردهاند
یک کشتی فلهبر نیز در ۱۵ آوریل یک بندر ایرانی را ترک کرد و در ۱۹ آوریل از خط محاصره عبور کرد
#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷مشاهده اخبار دقیق در کانال رسمی"فاتحان قدس" 👇
☫@IRGCQODS